Aangekomen in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline K - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline K - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eveline

02 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allen,

Hier even een korte update zodat jullie weten dat ik goed ben aangekomen in Bangkok!
De vliegreis ging voorspoedig, overstappen in Helsinki ging erg soepel en daarna de hele reis liggen tukken :)
Was dus supersnel in Bangkok en heb inmiddels een fatsoenlijk verblijf gevonden. Daar zit ik op de 6e verdieping dus mooi uitzicht als extraatje!
Het plan tot op heden is morgen Bangkok in te gaan, over de rivier naar de tempels e.d. De dag daarna wil ik fietsen met Ko van Kessel en daarna denk ik richting Cambodja te gaan (Siem Riep, Phnomm Phen). Daarna mogelijk door naar Zuid-Vietnam.
Zometeen ga ik eens een hapje eten scoren en wat vrienden maken en daarna weer een lange nacht slapen :)
Hopelijk morgen dan helemaal fit voor een nieuwe dag Bangkok!

Liefs Eveline

• 02 November 2010 - 13:21

Emmy:

wat fijn om te horen, meis! je gegevens zij goed bij de huisarts beland, dus je kunt onbezorgd vijf weken genieten van een welverdiende vakantie;)
    enjoy and we'll keep in contact!

x x x

• 02 November 2010 - 13:38

Berry:

Wereld reizigster!

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen!
    Succes met het vinden van een eet tentje,
    hoor snel weer van je!

(K)

Berry

• 02 November 2010 - 14:02

Tom:

Hey Eef!

Geniet ervan en vergeet niet om op Thanon Kao San een massage mee te pakken gevolgd door een verse mango shake!

Xxx,
    Tom

• 02 November 2010 - 15:25

Tessa:

Hi Eef,

Ja die Finnen die regelen dat wel goed hoor ;). Geniet van je verblijf in Bangkok, veel georganiseerder dan Vietnam etc. Dus neem lekker een verse sap en een massage na het bezoek aan de tempels. Geniet ervan en als je naar Vietnam gaat laat even weten heb ik wat Tips! ;) Phu Quoq island, mekong delta tocht(can tho), strand van mui ne etc. Maar vergeet niet te genieten haha!xxx

• 03 November 2010 - 09:21

Onno:

Hee, goed dat je bent aangekomen....lekker zwemmen daar?:-)
    Veel plezier en nu maar hopen op een aswolk over 5 weken zeker...
    Groetjes, ook van Arjen en de andere zwoegers hier.

• 03 November 2010 - 09:41

Joyce:

Hi Eef,

Goed te horen dat je veilig aangekomen bent! Heb je inmiddels lekker gegeten op Khao San Road? Heel veel plezier en we volgen je vanuit NL. Enjoy!

Xx

• 03 November 2010 - 18:31

Ellen:

Ha Lien,

Hoe was je tweede dag in Bangkok? Ben erg beniewd naar je verhalen. Die fietstocht lijkt me super om te doen.

Hou je haaks!

Liefs van mij

• 05 November 2010 - 10:46

Juriaan:

In Nederland wordt gewerkt, het is herfst, niets om jaloers op te zijn. Hop hop, kom eens door met een nieuw verslag.
    Juriaan

• 06 November 2010 - 11:07

Alexx:

Heel veel plezier!! Fijn dat je reis zo goed ging!! XX