Lekker niks in het paradijs :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline K - WaarBenJij.nu Lekker niks in het paradijs :) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eveline K - WaarBenJij.nu

Lekker niks in het paradijs :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eveline

29 November 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo daar!

Inmiddels ben ik op Koh Phanang beland wat echt een mooi eiland is! Eerlijk gezegd heb ik nog veel te verkennen op het eiland, maar zit in een fantastisch resort (Leela's beach)!!
Ik zit in een bungalow aan het strand met echt een prachtig uitzicht :) Op mooie dagen zie je Ko Samui liggen.
Enige mindere is dat het 15min lopen van het centrum (en dus Internet) is en ik ben zo ontzettend lui geweest dat ik daar echt de kracht niet voor had.....!! Haha....
Ik ben met een aantal leuke mensen die daar langere tijd zitten of vaker hebben gezeten en het is echt ontzettend mooi en direct aan het strand.
Echt een kadootje zo aan het einde van mijn trip :D
De tijd gaat alleen echt ontzettend snel, echt ongelofelijk!
Maar geniet enorm en doe niks meer dan een puzzel maken of naar mijn boek kijken. Zelfs eten doen we regelmatig bij het resort, echt heerlijk lui.
Maar morgen gaan we ws met zijn allen per motor het eiland verder verkennen! Hopelijk wordt dat tof!!

En ja, het einde van mijn trip komt al weer in zicht. Wat is de tijd gevlogen! Met een aantal mensen reis ik naar Bangkok en mogelijk ga ik nog naar Ayutaya als ik daar nog tijd voor heb. Iig vlieg ik maandagochtend terug.

Hopelijk wordt het weer in NL weer wat beter, 35 graden verschil is niet echt grappig :S
Jullie veel sterkte met de kou en zal volgende week live een update doen van de laatste dagen van mijn trip.

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie leuke berichten en smsjes, fijn om te weten dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb.

Tot in Nederland!

Liefs Eveline

  • 30 November 2010 - 12:39

    Berry:

    Eef!

    Geniet nog lekker van je laatste dagen :),
    want het is hier nu wit en koud :-s!
    Verder alles ok hier alleen druk met werk deze laatste maanden van het jaar.

    Doe nog even een extra mooi kleurtje op en dan zien we je snel weer!

    Xj

    Berry

  • 30 November 2010 - 14:50

    Isaura:

    Hey Eveline!

    Lees net jouw verslagen leuk zeg :)
    Nou bereid je maar vast voor op een hele koude -temeratuur hier in NL. Geniet super mega ongelofelijk veel van de leuke momenten daar!

    Groetjes iza van ProRail

  • 30 November 2010 - 16:36

    Ria:

    Eveline wat fijn, wij staan met onze voeten in de sneeuw en het wordt nog kouder. Geniet nog maar en tot dinsdag liefs van je ouders

  • 30 November 2010 - 17:17

    Familie V. Apeldoorn:

    Heel veel plezier nog de laatste dagen!

    Groetjes,
    Michel, Gerda, Nick, Jeffrey en Melissa.

  • 30 November 2010 - 19:16

    Tessa:

    Hi Eef, Geniet nog van je laatste dagen! Klinkt indd heerlijk daar hier ijs en ijs koud brr dus als je daar langer kunt blijven ;) Zou ik het lekker doen haha. Tot snel in amsterdam! xxx

  • 01 December 2010 - 10:29

    Tom:

    Hey Eef,

    Ayuthaya is leuk, maar het kan misschien wat tegenvallen omdat je al in Angkor Wat geweest bent. Sjoerd en ik zijn daar in 2002 geweest. Toen staken we het water over met een soort vlot met een busmotor erop. Boven op die motor zat een mini thais vrouwtje met d'r slippers op de pedalen aan het grote stuur te draaien. Lachen om te zien joh!

    Veel plezier nog en geniet van je motortocht. Ik geniet er hier momenteel met die K.U.T. (kwalitatief uitermate teleurstellende) kou een stuk minder van. Maandag examen, brr!!!!

    Xxx,
    Tom

  • 01 December 2010 - 19:04

    Alexa:

    Hi eef!! Klink helemaal top allemaal! Geniet Vd zon hier sneeuw!!!! Enjoy & tot gauw!! X

  • 03 December 2010 - 10:33

    Alice En Rien:

    Eveline,
    Wij krijgen de indruk dat dit weer een reis is geweest om nooit te vergeten. Fijn dat je zo heb genoten, nu kan je er weer een tijdje tegen. Wel is het zo dat eenmaal weer aan het werk je het ook weer snel vergeet. Het zal wel even wennen zijn hier in het kikkerlandje. Het is hier nu al echt winter. In ieder geval een goede vlucht terug gewenst en wellicht horen we nog een keer je hele reisverslag.

  • 04 December 2010 - 12:27

    Anneke Looman :

    Hallo Eveline,
    welkom weer in Nederland, hopenlijk een goede reis gehad . Succes met de omschakeling en het weer.
    groetjes van Henk en Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Eveline

Actief sinds 29 Maart 2009
Verslag gelezen: 569
Totaal aantal bezoekers 16762

Voorgaande reizen:

28 November 2014 - 30 Juni 2015

I Love Azie

28 December 2011 - 19 Januari 2012

Rondje Thailand, Cambodja, Zuid Vietnam, Laos

01 April 2009 - 09 Juli 2009

Zuid-Amerika

Landen bezocht: